Crisis on Limitless Earths Hour 1 Review: A Whirlwind of End of the World Action

De openingsmomenten van uur 1 van CW’s dilemma op onbeperkte aardes bevatten een handvol verbazingwekkende cameeën en een korte uitleg van wat het multiversum is . We zagen Robert Wuhl op Earth-89, waar blijkbaar Tim Burton’s Batman nog steeds schopt. Er zijn een korte looks van de cast van titanen, hoewel het waarschijnlijk gerecyclede beelden zijn. We zagen ook de onnavolgbare Burt-afdeling door de straat van Gotham City op Earth-66 lopen en riep “Holy Crimson Skies of Death!” (Ook zijn we er vrij zeker van dat hij op de vleermuis-hond liep.)

Het was echter niet allemaal opzet en introducties. Het werd extreem “echt” extreem snel, evenals een van de primaire helden in de Arrowverse viel in de strijd. Hour 1 van Dilemma on Limitless Earths was een volledige strijd om het lot van Earth-38, het Supergirl van Melissa Benoist. Technisch gezien was dit een aflevering van Supergirl. Toch voelt dit absoluut als zijn eigen productie, een beperkte serie ter ere van de allerbeste gedeelde wereld op televisie.

Als je er nog niet van hebt genoten, inspecteer het dan op gratis op de CW -app of website. Kom dan terug, omdat we spoilers praten onder de video van Warren Zevon….

x

Mario Kart DLC Gold Rush.MP4

0 seconden van 12 minuten, 40 seconden

Live
00:00
12:40
12:40

Hour 1 van dilemma op Limitless Earths is een verbazingwekkende prestatie

foto door middel van screengrab

De allereerste act van de show was, om Jen Connic op Twitter te citeren, “een wervelwind.” Het tempo was breakneck, evenals veel gebeurde in de allereerste paar momenten. Argo City, het laatste overblijfsel Krypton, waar Superman en Lois hun pasgeboren baby hebben behandeld, wordt weggevaagd. Maar voordat dat gebeurt, locatie Tyler Hoechlin en de personages van Elizabeth Tullock hun kind in een schip om hem naar de aarde te sturen. Het is een eerbetoon bovenop een eerbetoon. Terwijl Alexander Luther naar de aarde werd gestuurd in een soortgelijk schip bij de opening van het dilemma op Comic Crossover van Limitless Earths. Hun personages spreken echter een vergelijkbare dialoog als Jor-El van Marlon Brando van Superman (1979). Van daaruit worden de helden verzameld in een vlaag van snelle scènes om ze te verzamelen voor een briefing vóór de crisis.

Wat hier verbazingwekkend aan is, is dat, ondanks de snelle aard van de allereerste act, het niet gehaast aanvoelt. Deze helden hebben geschiedenis, maar met de lucht die rood worden, binden ze snel. Toch stelden de schrijvers een solide A-, B-, evenals C-verhaal samen die elk inzet hadden en in het grotere verhaal speelden. Soms hebben deze cross -overs de ondersteunende afgietsels van de privéshows tekort. Er is veel verhaal om te bereiken. Ze ontdekten echter een methode om alle personages te gebruiken in een methode die het grotere verhaal diende. Als de hoge kwaliteit van de crossover -verhalen in alle vijf afleveringen consistent blijft? We staan ​​op voor een monumentaal televisie -evenement.

Wat gebeurde in uur 1 van het dilemma op grenzeloze aardse crossover

foto door middel van screengrab

Het primaire verhaal omvatte veel van onze helden die als laatste verdedigingslinie dienden bij een sci-fi-toren die een tijdje de schade van de aarde 38 hielp. De anti-monitor (gespeeld door Lamonica Garrett) werd opgemerkt, maar niet gezien. Hij heeft echter een leger van wezens die een kruising lijken tussen zowel dementors als geesten. De helden vochten tegen hen sinds ze probeerden de toren uit te schakelen. Ondertussen reisden Caity Lotz’s Sara Lance, Jesse Rath’s Brainiac 5, evenals Lois Lane naar nog een aarde (in de toekomst, niet minder) om een ​​Old-Man Oliver Queen te bevredigen en de super-baby te redden. Eindelijk, J’onn J’onzz van David Harewood, Chyler Leigh’s Alex Danvers, evenals Lena Luthor van Katie McGrath een sci-fi plan om de planeet te evacueren.

Er zijn zoveel methoden dat deze verhalen mogelijk achter elkaar zijn geweest of zich in uur 1 van dilemma op onbeperkte aardes hebben gehaast. Maar bijna onmogelijk waren ze dat niet. Ze bleven passend voor het dilemma (bedoelde woordspeling), naast de karaktermomenten daarin. Een van de allerbeste van deze momenten kwam tussen de Oliver Queen van Stephen Amell en Kat McNamara’s Mia Smoak. McNamara speelt zijn kind uit de toekomst en is de ster van de nieuwe Arrow Spinoff -serie. Mia groeide op in een tijd waarin de burgerwachten die we leuk vinden, werden belasterd. Toch schenkt Oliver haar in een ontroerende scène met een eigen “groene pijl” van haar eigen. Dit zou op zichzelf enorm zijn, maar op voorwaarde wat er aan het einde van de aflevering gebeurt, het krijgt een geheel nieuwe betekenis.

De dood van de milieuvriendelijke pijl

foto door middel van screengrab

Sinds de laatste seizoenspremière van Arrow, maakt Oliver Queen zich op voor zijn dood. Het scherm (ook gespeeld door Garett) en hij heeft gewerkt aan een mysterieuze doelstelling om zich voor te bereiden op de crisis. Terwijl Earth 38 echter valt, gebruikt het scherm zijn sci-fi god-magisch om alle helden uit de weg te teleporteren. Maar als hij Oliver vertelt dat het tijd is om herfst BAck, Oliver schiet hem neer met een pijl die de krachten van de monitor vastloopt. In plaats van te vluchten, wil Oliver tot de laatste mogelijke seconde vechten om veel meer levens te redden.

We ontdekken later dat dankzij zijn heroïsche acties nog een miljard mensen aan het stervende universum ontsnapte. Dit resulteert natuurlijk in de dood van Oliver Queen. (En een overlijden die het scherm niet had ‘voorzien’, wat aangeeft dat de toekomst niet zo goed is ingesteld als hij niet alles begrijpt.) Niemand verwachtte dat Oliver zou sterven in uur 1 van dilemma op onbeperkte aardes, daarom is het zo een Sterke keuze.

Het is een uitzonderlijk krachtige doodsscène, waar Oliver oprecht afscheid neemt aan Mia, Barry Allen van Gustin, evenals Sara Lance. Hij accepteert zijn dood en zegt dat ze ‘me in je hart moeten houden’. (Nu begrijp je waarom we dat Warren Zevon -nummer hebben gepubliceerd.) Het is een schok die Oliver niet van het eerste uur heeft gemaakt, maar omdat het stripboekverhalen is, zal hij zeker terug vinden. (Ook heeft hij nog drie afleveringen over in het laatste seizoen van Arrow.) Toch is het een schokkende vooruitgang en laat het zien dat de inzet extreem hoog is voor de rest van de serie.

Bekijk de korting voor Hour 2 en inspecteer ons dilemma op Limitless Earths Episode Guide, zodat je geen moment mist.

Vertel ons wat je geloofde van uur 1 van dilemma over onbeperkte aardes en vertel ons waar je denkt dat het naartoe gaat in de reacties hieronder!

Uitgelichte foto door middel van CW